Second chance

by - pondelok, októbra 28, 2013


Dnes mám pre vás len veľmi kratučký článok. Chcela by som vám ukázať, že nie vždy vec, ktorú už nejakú dobu nenosíme musíme za každú cenu vhodiť z nášho šatníka. Ja osobne veľmi nerada vyhadzujem oblečenie. Teda ak sa nejedná o nejako obyčajné tričká, ktoré sú už nosením zničené.
Toto sako patrí mojej mamine. V skrini jej viselo už nejakú dobu a nenosila ho. Dôvodom bol jeho nemoderný strih. Keďže ako som minulé spomínala, vzor kohútej stopy je nesmrteľný a momentálne veľmi trendy mamina mu dala druhú šancu a takto krásne si ho prerobila. V podstate len vyhodila golier a na prednú časť našila légu čiernej farby. K tomu z rovnakého materiálu ušila opasok. Gombíky nechala pôvodné, čiže poťahované koženkou. Navyše celé sáčko zúžila na postavu, aby bolo šmrncovejšie. Mne osobne sa táto premena veľmi páč. Trochu ma len mrzí, že nemám k dispozícií viac fotiek. Snáď sa mi ho podarí nafotiť, keď pôjdem domov nabudúce.
Čo naň hovoríte vy? Páči sa vám?

You May Also Like

5 komentářů

  1. podla mňa to je super :) dakedy tiež vidím v nejakej veci, že kebyže tu toto upravim a tu toto odstrihnem, tak by to bolo pekne :D ale nemam na to zručnosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šikovná a hlavne moderná mamina! Super to je ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Que bonita!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, to vypadá nádherně :) Asi Vám dám celý můj šatník :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektá zmena, vyzerá to fakt ako nové, ani by mi nenapadlo, že je niečo také možné. Tiež som si ale len nedávno našla až dve šikovné krajčírstva a postupom času zisťujem, že ak si aj kúpim niečo, čo mi celkom nesedí, šikovná krajčírka dokáže zázraky. Zatiaľ si hodím zväčša len skracovať dlhé nohavice a rifle, pretože niektoré sú na mňa skrátka pridlhé a to vôbec nepatrím k tým najnižším typom postáv, ale stáva sa.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.