Inspiration and my fashion challenge

by - piatok, marca 07, 2014


Ako asi každá blogerka i ja rada sledujem módne trendy na prichádzajúcu sezónu. Samozrejme nie všetky trendy sa mi páčia a nenosím všetko, čo je momentálne in. Riadim sa predovšetkým tým, v čom sa cítim dobre a čo sa mi hodí. 

Z trendov na jar, leto 2014 sa mi veľmi zapáčili krátke topy, ktoré vyzerajú skvelo v kombinácií so sukňou alebo nohavicami s vyvýšeným pásom. V mojom prípade je to výzva! Tento model si vyžaduje krásne spevnené a ploché brucho, ktoré mi bohužiaľ chýba. Uvidíme, ako sa s tým popasujem, a či sa v lete objavím v podobných modeloch ako sú tieto. Dnes len malá inšpirácia. Ktorý z trendov ste si zamilovali vy?







Source: Pinterest

You May Also Like

4 komentářů

  1. vypada to dobre kdyz se to dobre zkombinuje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc hezké, modrá a růžová sukně na fotografii se podobá mojí pruhované, co jsem si přivezla z Londýna, dost mne překvapilo, že mi sluší i přestože jsem celkem malá!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný trend, ale také potřebuju zpevnit břicho a tohle je dobrá motivace. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.