Meet the nature

by - piatok, augusta 08, 2014


Som mestský typ. Našťastie mám manžela, ktorý je v tomto smere rovnaký ako ja. Radi navštevujeme nové mestá, prechádzame sa peknými uličkami a vychutnávame si kávičku v príjemných kaviarňach. To je proste naše. Samozrejme ani výlety do prírody nám nie sú cudzie. Tam si predsa človek najlepšie vyčistí hlavu. Počas našej krátkej dovolenky na Slovensku sme si spravili menší výlet do prírody. Slnečný majer je miesto kde si oddýchnete aj sa dobre najete. Ani som netušila, že u nás niečo také vybudovali. Deti tu trávia prázdniny v tábore, kde sa učia jazdiť a tiež starať o kone. Ak budete mať možnosť určite toto miesto navštívte. 

Čo sa môjho outfitu týka, podobný ste mohli vidieť nedávno. Čierne šortky som si veľmi obľúbila. Na sebe mám tiež nový top s kvetovaným vzorom. Ten pochádza z dielne mojej mami. Je z úžasného ľahučkého materiálu, ktorý je veľmi príjemný na telo. V týchto horúcich dňoch je naozaj super. Ani neviem, že na sebe niečo mám. Kam najradšej chodievate na výlety vy? Dávate prednosť mestám, alebo prírode?








Shirt: MargiFashion
Shorts: Zara
Shoes: Bronx
Bag: H&M
Hat: OVS

You May Also Like

5 komentářů

  1. Очень классные фото! Вам очень идет эта шляпа и серьги :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Приглашаю вас в свой блог! Меня зовут Елизавета и я надеюсь, что мой мир Вас вдохновит на что-то новое :)
      http://atevazilerd.blogspot.ru/

      Odstrániť
  2. Love the floral top!

    xoxo,
    Maggie S.
    http://clothestomidnight.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vďaka za tip! Ja podobne ako ty, rada trávim čas tam, kde to žije ľuďmi, čiže v meste. Rada navštevujem nové a nové miesta a mestá, rada obdivujem, inšpirujem sa, ale mám taktiež aj veľmi blízko k prírode. Príroda je úžasná a som za to, aby jej bolo viac aj v mestách. :-)

    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.