Goodbey summer

by - pondelok, septembra 29, 2014


Tento víkend bol priam ukážkou toho, ako má babie leto vyzerať. Toto krásne počasie sme vyžili na výlet mimo Prahy a boli sme si pozrieť prekrásny zámok Zbiroh. V miestnej reštaurácií sme si vychutnali vynikajúci obed a po ňom nádhernú prechádzku zámockým parkom. Ak budete mať cestu okolo, určite zámok Zbiroh navštívte.

Asi si mnohé z vás poklepali na čelo, keď vidia môj outfit a hlavne lodičky. Ja viem, ja viem som blázon. Už som si mnohokrát vravela, že si musím kúpiť "normálnu" neutrálnu obuv, ale nejako stále vyhrajú tie lodičky. Tento štýl je presne to, čo mám rada a v čom sa dobre cítim. Dobre padnúce džiny, ktoré som konečne našla v Mangu, k tomu jednoduchý top a sako. Mätové sako ste už na mojom blogu mohli vidieť v niekoľkých postoch. Patrí medzi moje obľúbené a slnečné počasie si priam žiadalo niečo v žiarivých farbách.








Blazer: MargiFashion
Shirt: MargiFashion
Jeans: Mango
Bag: Furla
Shoes: Deichmann

You May Also Like

8 komentářů

  1. Lodičky vypadají moc pohodlně, tak proč si je nevzít na procházku po zámku a zámeckém parku. :) Moc ti to opět sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love the color of the blazer, pretty look! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc ti to slusi! musim pochvalit hlavne i barevnou kombinaci, ktera se mi strasne libi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný outfit! Moc ti to sluší. Hezký blog a hned jsem se musela přihlásit.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to krásná, jednoduchá směs všeho, co budete nosit s přírodní krásy, Miluji styl to

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nie nie nie ziadne zbohom leto :DDD
    krásne zladený outfit a tá fotka na schodoch je úžasná ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.